Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Baneado x 24 horas, por qué? / Banned 24 hrs, why?

Baneado x 24 horas, por qué? / Banned 24 hrs, why? 2 weeks 6 days ago #12785

• Al Samir
  • New Member
Hello everyone,

I was banned 2 times during 24 hours (this weekend and today)

I don't know the reason or what is going on against me, (2 times? seriously?) may be I'm another victim of some bug mentioned on last post on forum, I don't know. First time that happen to me on several months playing cod4 on your server.

I'd played CoD4 since 2011 or 2012 and using h4x server, several months ago. Anyway... I don't know why I'm banned with the reason "not bw" what does it mean? even isn't in the rules!

I'm running CoD 4 using steam and using Mac OSX Mojave (the last one that runs 32 bits games such as cod4) several weeks ago I upgraded my machine with solid state disk and 16gb RAM, (I'm photographer, and a teacher, I need a poweful machine for processing "raw" files and for make classes and lectures online) and I run a lot of apps based on 32 bits, so... do you think that I'm obsessed on hack a old fashioned game that I play just for fun?.

Sometimes I'm the best on team, sometimes I was powned, check my performance on your database. my nickname is "Al Samir"

Thanks for reading.

Hola a todos,

Me banearon 2 veces durante 24 horas (este fin de semana y hoy)

No sé la razón o qué está pasando en mi contra (¿2 veces? ¿En serio?) Puede ser que sea otra víctima de algún error mencionado en la última publicación en el foro, no lo sé. La primera vez que me pasa eso en varios meses jugando cod4 en su servidor.

He jugado CoD4 desde 2011 o 2012 y usé el servidor h4x, hace varios meses. De todos modos ... no sé por qué estoy prohibido con el motivo "not bw", ¿qué significa? incluso no está en las reglas!

Estoy ejecutando CoD 4 usando Steam y usando Mac OSX Mojave (el último que ejecuta juegos de 32 bits como cod4) hace varias semanas actualicé mi máquina con un disco de estado sólido y 16 GB de RAM (soy fotógrafo y profesor , Necesito una máquina poderosa para procesar archivos "raw" y para hacer clases y conferencias en línea) y ejecuto muchas aplicaciones basadas en 32 bits, así que ... ¿crees que estoy obsesionado con hackear un juego antiguo que juego solo por diversión?.

A veces soy el mejor del equipo, a veces soy pulverizado. Revisa mi desempeño en su base de datos, my nickname es "Al Samir"

Gracias por leer.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.034 seconds