Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Baneado Por Supuesta Suspect for cfg y aimbot

Baneado Por Supuesta Suspect for cfg y aimbot 4 weeks 18 hours ago #12693

• ryan
  • New Member
Estoy harto, no se que tienen contra mi los admins, di la copia de mis cfg, y tardaron todavía en responder y desbanearme, ¿que es lo que quieren?.
He estado jugando con LMG, pulsa dos veces, punteria estable, literalmente, no apunto, porque esas armas solo sirven para spamear y correr, todo por intentar conseguir las armas doradas.
Estoy dispuesto a colaborar con lo que necesiten los admins, dispuesto a grabar que efectivamente, yo y mi mouse mm711 somos los que reventamos en su servidor, pero por favor,: Dejen de llorar los admins y los jugadores en general, constantemente uno me reporta por hate, y su palabra tiene mas valor, ¿que el juicio propio de un admin?.
No solo juego cod4, He jugado valorant (actualmente diamante 1) y tengo mucha experiencia en shooter, es normal que los demas parezcan bots cuando rusheo, ni si quiera el juego es dificil, ademas de que es demasiado frenetico, y por las mas de 10k hrs que llevo en el juego, me sepa los spawns y tal. He jugado en VNZLA, PDC Latinos, Zg Sniper, y no tuve tantos problemas como en este servidor.
I'm fed up, I don't know what the admins have against me, I gave the copy of my cfg, and they still took a while to respond and unban me, what do they want?
I've been playing with LMG, double tap, steady aim, literally no aim, because those weapons are only used for spamming and running, all to try and get the golden weapons.
I am willing to collaborate with what the admins need, willing to record that indeed, I and my mm711 mouse are the ones who burst on your server, but please: Stop crying the admins and the players in general, one constantly reports me for hate, and his word has more value, than the judgment of an admin ?.
Not only do I play cod4, I have played Valorant (currently diamond 1) and I have a lot of experience in shooter, it is normal that the others look like bots when I rushe, not even the game is difficult, besides that it is too frenzied, and for more than 10k hrs that I have been in the game, I know the spawns and such. I have played on VNZLA, PDC Latinos, Zg Sniper, and I didn't have as many problems as on this server.
The administrator has disabled public write access.

Baneado Por Supuesta Suspect for cfg y aimbot 4 weeks 14 hours ago #12697

• =|h4x|=GIMoe
  • New Member
  • Thank you received: 1
Ryan,

I have watched you and taken videos of your in game play. The speed that you are moving at is very questionable and the accuracy of your kills is amazing. You have gotten banned twice and jumped the last ban with a new alias "r45" which is illegal. First of all, you talk about steady and no aim with the LMG on a red dot sight. Well sorry buddy, that does not not exist with the LMG. The LMG has the worst target pattern of all the weapons. Steady aim is only for sniper weapons using the sniper scope and does not work with an ACOG either. A no aim does not exist in COD4 unless you have an aimbot, assist, etc. So you are basically admitting that you use a game hack like code hook. You sent us a copy of your config_mp file but it was new default copy the game makes when you create a new profile. If you are serious about playing fair with no cheats or codes and want to return, please send a real copy of your config_mp file that you actually use in game and a video of you showing hand moves with the mouse and we will reconsider your ban, if all looks good and clean. If you do not provide this by 3/21/21 you will be permanently banned from our servers.

Te he visto y tomado videos de tu juego. La velocidad a la que te mueves es muy cuestionable y la precisión de tus asesinatos es asombrosa. Ha sido expulsado dos veces y saltó la última prohibición con un nuevo alias "r45" que es ilegal. En primer lugar, hablas de firme y sin apuntar con la LMG en una mira de punto rojo. Bueno, lo siento amigo, eso no existe con la LMG. La ametralladora ligera tiene el peor patrón de objetivos de todas las armas. El objetivo constante es solo para armas de francotirador que usan el visor de francotirador y tampoco funciona con un ACOG. Un no aim no existe en COD4 a menos que tenga un aimbot, una asistencia, etc. Así que básicamente está admitiendo que usa un truco de juego como un gancho de código. Nos enviaste una copia de tu archivo config_mp pero era una nueva copia predeterminada que el juego hace cuando creas un nuevo perfil. Si se toma en serio jugar limpio sin trampas ni códigos y desea regresar, envíe una copia real de su archivo config_mp que realmente usa en el juego y un video de usted mostrando movimientos de mano con el mouse y reconsideraremos su prohibición. si todo se ve bien y limpio. Si no lo proporciona antes del 21/03/21, se le prohibirá permanentemente en nuestros servidores.
The following user(s) said Thank You: =|h4x|=T.F-141

Baneado Por Supuesta Suspect for cfg y aimbot 3 weeks 6 days ago #12712

• ryan
  • New Member
Ok my friend, i can do this but, desban me for gameplay a u can see, literally i waste 200 bullets only for one hit, is worth?.
I´ll send my video on your facebook page, when u unban me, cause i cant play xd.

Baneado Por Supuesta Suspect for cfg y aimbot 3 weeks 5 days ago #12717

• =|h4x|=GIMoe
  • New Member
Sorry but I will not unban you until you submit the requested video and config file for review. You have 3 days left or get perm banned. The demo I took has been seen by other admins and they do not disagree with the ban.

Thank you.

GIMoe

Baneado Por Supuesta Suspect for cfg y aimbot 3 weeks 5 days ago #12723

• ryan
  • New Member

Baneado Por Supuesta Suspect for cfg y aimbot 3 weeks 4 days ago #12724

• =|h4x|=GIMoe
  • New Member
Thank you Ryan,

Video is in review by other admins but could not access the cfg as google drive asked me to request authorization which I have.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.032 seconds